2015

Kolejny rok dobiega końca. Robię podsumowanie, ponieważ chciałam napisać o wszystkich projektach, które udało mi się zrealizować przez ostatnie 12 miesięcy. Nie było ich zbyt dużo, ale jestem zadowolona z efektów, które osiągnęłam. Może większość roku nie była zbyt ambitna, ale jesienią motywacja i chęć tworzenia wróciły. Wykonałam około 15 sesji, ale kilku z nich nie umieściłam w sklejce, bo pół roku temu straciłam wszystko, co miałam na dysku. Udało mi się również zrealizować klip i trzy filmy krótkometrażowe, których tutaj niestety umieścić nie mogę. Kilka miesięcy temu zakupiłam obiektyw 85mm f/1.8, z którego jestem zadowolona, choć przyznam szczerze, że przeszkadza mi w nim to, że muszę odejść naprawdę daleko od fotografowanej osoby i jest jeszcze ciaśniej, niż w przypadku 50mm, a to spory problem w pomieszczeniach. Mam nadzieję, że kolejny rok przyniesie więcej wyzwań fotograficznych i filmowych, a zapał do tworzenia nie osłabnie. Planuję częściej wykorzystywać obiektywy analogowe do portretów (jak w niektórych ujęciach poniżej), zakupić kolejny oraz skupić się na projektach filmowych. Życzę Wam lepszego, niż ten, 2016 roku i powodzenia w realizowaniu swoich celów!






 







Popularne posty