Julia




Hey. Połowa wakacji, a za mną tylko... jedna sesja. Obiecałam sobie, że przez te dwa miesiące poświęcę się fotografowaniu ludzi, a nie tylko roślin i innych szczegółów. Większość roku szkolnego spędziłam na planowaniu coraz to nowych kadrów, chciałam zrealizować swoje pomysły. Niektóre z nich odrzuciłam, bo nie chcę ich zepsuć. Zostawię je na następny rok, zrobię z innymi ludźmi, których już wkrótce poznam. Jeszcze miesiąc i nowa szkoła. Znowu zbyt dużo na głowie, zbyt mało czasu. Będę w internacie i 2/3 tygodnia będę spędzać w dwóch szkołach... Wiem jednak, że fotografować będę dalej bardzo często, do czasu, gdy nie przyjdzie zima. Wtedy zostaną tylko weekendy, bo w tygodniu po prostu nie będzie jak.

Tę sesję zrobiłam krótko przed wyjazdem do Hiszpanii. Wszystko było spontanicznie: znalezienie miejsca, pozy, pomysł. Gdyby nie komary, niektóre ujęcia wyszłyby lepiej, wiem to. Pozostaje mi teraz tylko życzyć Wam udanych wakacji. ♥

















Popularne posty