Natural Spring's Light



Hello. Chyba zawsze będę miała zaległości w dodawaniu postów. 

Czuć lato, mimo, że jeszcze dwa tygodnie temu ogromne śnieżyce nawiedzały nasz kraj. Jak dobrze widzieć, że wszystko ożywa, trawa się zieleni, przyroda zaczyna kwitnąć. Do wakacji jeszcze niecałe trzy miesiące, a dokładniej 72 dni. Ja mogę powiedzieć, że zostało mi około 36 poranków, kiedy muszę wstać do szkoły. ^ ^
W mojej głowie pojawia się coraz więcej pomysłów, aczkolwiek, niektóre z nich już wkrótce uda mi się zrealizować. Nie muszę chyba znowu mówić, że mój poziom fotografowania jest jeszcze marny (tak, wiem, powtarzam się), ale z każdym kolejnym razem, staram się wykonać moje zdjęcia lepiej. 
Jutro szykuje się pewien projekt, tylko trzymać kciuki, żeby pogoda dopisała! 
Poniżej kolejna sesja, tym razem z osobą o wiele młodszą, niż do tej pory. Jak na razie to pierwsza część tych niedzielnych zdjęć.

Asia - lat 12. 














Popularne posty